'איש המספרים' באולפן: "מה שחשוב זו רק האידיאולוגיה" | האזינו

    אסתי פלד 3 Comment on 'איש המספרים' באולפן: "מה שחשוב זו רק האידיאולוגיה" | האזינו

    'איש המספרים' של דגל התורה הרב אברהם וובר הגיע לאולפן הקיץ של "קול חי" בבניני האומה בירושלים ושוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן על מאבקי דגל-אגודה ב"מהדורה המרכזית" | "לדגל ודאי יש יותר מ 165 אלף קולות. יש לנו מחשוב ברמה גבוהה, ואנו יכולים לדעת מי האנשים שלנו. לאגודה אין מאגרים נרחבים להבאת קולות. המספרים שיש להם בחסידות, זה הקולות שלהם"

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איש המספרים של דגל התורה הרב אברהם וובר, לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן באולפן הקיץ המיוחד של "קול חי" בבניני האומה בירושלים: "אנחנו נקבל חמישה מנדטים אם נרוץ לבד בלי אגודת ישראל. כרגע, לפי המצב עכשיו,  אם אגודה ירוצו גם לבד הם לא יעברו את אחוז החסימה. אבל זה תלוי מי יעזור להם, אולי הפלג יצביעו להם".

    "באגודה טוענים שיש להם 120 אלף קולות במאגר המורחב שלהם. האמת, שנשמח שזה יבוא לידי ביטוי בבחירות. לדגל ודאי יש יותר מ 165 אלף קולות. יש לנו מחשוב ברמה גבוהה, ואנו יכולים לדעת מי האנשים שלנו. רק בירושלים יש לנו 42 אלף מצביעים" הסביר וובר.

    "החסידים מאד צבועים ומזוהים. אין להם מאגרים נרחבים להבאת קולות. המספרים שיש להם בחסידות, זה הקולות שיש להם, לא יותר מזה. פעם היה מאגרים מורחבים, היום אין. לדגל התורה כן יש מאגרי מצביעים".

    "מי שזוכר, כשהסתיימו הבחירות לעיריית ירושלים, (דגל 6 אגודה 3), ליצמן רץ לחתום עם דגל הסכם חצי חצי. זה ברור למה הוא עשה את זה, ודאי שהוא לא חשב שלאגודה יש יותר מחצי" טען וובר.

    "הנושא האידיאולוגי הוא מעל הכל ולכן ביטלו עכשיו את המו"מ שהיה אמור להתקיים היום. המקומות ברשימה זה החלק הפחות חשוב. יש גם קושי בהתנהלות מול אגודה, פרוש נפגש השבוע עם ביבי, גולדנופף אפילו לא ידע מזה, גם בתוך אגודה אין סדר. יש שם כמה פלגים שאי אפשר להתנהל ככה".

    "הסכמנו בעבר לוותר ולקבל פחות בשביל השלום, אחרי מה שהיה בירושלים הם הבינו את יחסי הכוחות והם צריכים להסכים לשינויים. אני רוצה שנרוץ ביחד, אבל מה שחשוב זו האידיאולוגיה. אם הדברים שחשובים למרן ראש הישיבה יתקיימו, נרוץ יחד" סיכם וובר.

    האזינו לריאיון המלא:



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      הרב ובר לפני כחודש טענת בקול העיר ל-160 אלף קול איך זה גדל ליותר מ-165 אלף???
      והאם מאותם 42 אלף קולות בירושלים (41,540 ליתר דיוק) הורדת את 9,071 הקולות שהתנדפו להם בבחירות הארציות???
      האם נראה לך שנאמין לך שבבית שמש הליטאים (כולל עץ) גדלו בשמונת השנים האחרונות ב-5,800 קולות ואגודת ישראל ב-29???
      יש לכם 4,500 קולות בפתח תקוה מול 875 של אגודת ישראל אבל נתתם להם מקום שני במועצת העיר???
      יש לכם 60% בגבעת זאב אבל בקשתם נציג אחד מתוך שלש???
      יש לכם 10,000 קולות (72.63%) מהמעטפות הכפולות???
      יש לכם 20,000 קולות בערים שיהדות התורה קבלה בהם בסה"כ 16,000 קולות, כשבהם 4,000 בקרית גת קרית מלאכי עמנואל כפר חב"ד קוממיות חזון יחזקאל ואור הגנוז???

    2. 2

      רק חבל שהרב ובר נסחף אחרי הפוליטיקאים של דגל התורה
      פשוט באותה כתבה שהתפרסמה בבחדרי חרדים תחת הכותרת חשיפה: מסמכי הויקיליקס של אגודת ישראל מייתרים את הפריימריז במפלגה שם היתה טבלא ובה נתוני החסידויות הגדולות ששוות בסה"כ שמונים אלף קולות, שם גם היה הנתון הכללי של אגודת ישראל והוא עמד לפני שנתיים על 135,934 קולות.
      מעניין אם הרב ובר פספס את זה.

    3. 1

      יאווווו, הנה עוד פעם הבנאדם עם התגובות הארוכות…🥶